Scope 10 herstelwerkzaamheden – afspraak inplannen

Heeft u van Saen Systems een brief of e-mail ontvangen, of bent u door uw verhuurder geïnformeerd over uit te voeren Scope 10 herstelwerkzaamheden?

Dan kunt u via onderstaande knop een dag en tijd inplannen voor de uitvoering van de werkzaamheden.

Deze planningspagina is uitsluitend bedoeld voor lopende opdrachten in opdracht van verhuurders of beheerders.


FAQ – Scope 10 herstelwerkzaamheden

1. Moet ik zelf een afspraak maken?

Ja. De huurder/plaatshouder dient via de link of QR-code zelf een werkdag in te plannen binnen de aangegeven periode.

2. Binnen welke periode kan ik plannen?

Binnen de periode van 12 december tot en met 9 januari, zolang er beschikbaarheid is.

3. Ik wil een specifieke datum. Kan dat?

Dat kan zolang er beschikbaarheid is. De beschikbare werkdagen zijn beperkt; bij voorkeur tijdig inplannen.

4. Hoe lang duren de werkzaamheden?

Gemiddeld circa 3 uur. De werkzaamheden duren minimaal 2 uur en kunnen in sommige gevallen oplopen tot ongeveer 5 uur.

5. Gaat de stroom eraf tijdens de werkzaamheden?

Het kan noodzakelijk zijn de elektrische installatie tijdelijk spanningsloos te maken. Hier dient rekening mee gehouden te worden in de bedrijfsvoering.

6. Wat als niet alle herstelpunten in één keer afgerond kunnen worden?

Indien nodig wordt in overleg een vervolgafspraak ingepland. U ontvangt hierover bericht.

7. Moet ik zelf betalen voor de werkzaamheden?

Nee. De werkzaamheden worden uitgevoerd in opdracht van de verhuurder.

8. Met wie kan ik contact opnemen bij vragen?

Voor vragen over planning of uitvoering kunt u reageren op de bevestigingsmail of contact opnemen via info@saensystems.nl